Hyppää sisältöön

Sisäisen polun pysäkit

Aikataulu:
Tapahtumapaikka: Helsinki

Paikka: Studium Catholicum, Angelicum-Sali, Ritarikatu 3 b A, 00170, Helsinki

Aika: Klo 18:00 – 20:00

Torstait: (1) 26.2. (2) 12.3. (3) 26.3. (4) 9.4. (5) 7.5. (6) 21.5. (7) 4.6. (8) 18.6. 2026

Osallistumiseen ei tarvita ennakkoilmoittautumista. Oheisen sähköpostiosoitteen kautta voit halutessasi ilmoittaa tulostasi tai olla muuten yhteydessä, jos sinulla on kysyttävää tai ilmoitettavaa.

Tiedustelut: polkuinfo@elisanet.fi

https://urly.fi/48fh

KEVÄTKAUSI 2026

Taustaa

”Sisäisen polun pysäkit” on uusi henkisen ja hengellisen kasvun toimintamuoto, joka aloitettiin syksyllä 2025. Toimintaa on sen saaman positiivisen vastaanoton vuoksi päätetty jatkaa ja kehittää edelleen. Se tarjoaa tilaisuuden näinä hajanaisuuden ja epävarmuuden aikoina pysähtyä tarkastelemaan omaa elämäntilannetta, tähänastista taivalta ja tulevaisuutta. Pysähtyminen ja syventyminen hyvässä hengessä, yhdessä eri polkuja kulkevien ihmisten kanssa, auttaa näkemään uusia henkisiä ja hengellisiä näkökulmia omaan elämään. Se edistää jaksamista ja hyvinvointia, vahvistaa sisäistä elämää ja auttaa erilaisten keinojen, kuten meditaation ja kontemplaation omaksumista osaksi omaa arkea.

Kenelle osallistuminen sopii

Vapaa ja maksuton osallistuminen on suunnattu kaikille, jotka haluavat kehittää itseään, pohtia hyvän elämän edellytyksiä, lisätä ymmärrystään itsestään, sisäisistä voimavaroistaan ja elämänsuunnastaan. Osallistuminen ei edellytä tiettyä maailmankatsomusta tai sitoutumista tiettyyn tunnustukseen tai uskontokuntaan.

Jokainen kulkee ja pohtii omaa polkuaan. Ohjatut kokoontumiset on toteutettu ”olemisen vertaistuen” hengessä. Kyse ei ole pelkistä keskustelutilaisuuksista, vaan vuorovaikutteisesta oppimisprosessista, johon jokainen voi osallistua omaehtoisesti. Voit myös vapaasti osallistua mahdollisuuksiesi mukaan kaikille niille pysäkeille, jotka sopivat aikatauluusi. (Huom. päivän ja kellonajan muutos syksystä 2025.)

Miten ohjelma toimii

Moderaattoreina ja myös osallistuvina jäseninä toimivat Heimo Langinvainio LKT ja veli Gabriel Salmela O.P. Ohjauksessa sovelletaan Sisäisen polun pysäkit – metodia, jossa yhdistyy holistisen psykologian, sielunhoidon ja hyvinvoinnin näkökulmia. Tilaisuudessa opastetaan osallistumiseen. Taustana Heimo Langinvainion monivuotinen kokemus lääkärinä, henkisenä valmentajana ja tutkijana sekä veli Gabrielin kokemukset teologian ja katekeesin saralta.

TERVETULOA OSALLISTUMAAN!

Jaa somessa: